ben normal doğum istiyordum sonradan sezeryana döndük rahim kaslarim çok dardı bebek rahim de sıkışabilir ddi doktorum ki gerçekten de yapamazmışım onu anladım 😊
neyse ailem geldi bugün 10.06.2021 de sezeryan olacağım diye. saat 18.20 de geldiler hemen yemek yedik zaten sonra akintim geliyor sandim 3 4 kez lavaboya girdim çıktım bu arada saat 19.10 filan yani annem mutfağı toparliyordu birden benden çığlık koptu zaten suyum geliyor diye 😂 hemen duş aldım doktoru aradık hastane ye geldik ben sabaha alırlar diye düşünürken saat 22.00 de ameliyata alındım 😂 22.09 güzel kızım doğmuştu 💕🤩
çok korku vardı icimde belimden iğne vurulacak filan diye ilk iğneyi hissettim sonrası yok sadece baskıyı hissettim biraz bağırdım hatta ama öyle şanslıydım ki doktorum , anestezi doktoru, ebemiz hemşireler hepsi harika insanlardı anestezi doktoru hiç basımdan ayrılmadı konuştum sürekli hiç sus demediler ben bağırınca anestezi doktoru bana destek oldu tamam geçecek sakin ol şuan bebeği çıkartmaya çalışıyorlar 2 3 dk dayanacaksın hiç korkma diye evet şuan agrım var ama minnos kız yanımda şükürler olsun ağrılar da geçer inşallah çabuk toparlanirim 💕💕💕 özel hastanede slfum yapmış olmanın verdiği güzellik ebe hemşire sürekli geldi gitti ameliyattan ciktigimdan beri 4.ağrı kesici yapıldı birazdan yürümem için kaldıracaklar
hepinize güzel hayırlı doğumlar diliyorum hiç korkmayın 🙏