Nilperisi Burcinsrdgn kuzu erken gelecek gibi yapıp kandırıyorlar:) doktora kalsa ben 35. Zor görecektim 38 deyim tık yok:)
Burcinsrdgn Nilperisi 30 hazirana gün aldık inşallah hayırlısı ile bebeğimi kucağıma alırım ama çok şiddetli ağrılarım oldu
Nilperisi Burcinsrdgn ağrıların varsa belki açılmayla kendiliğinden gelir. İnş benimki de daha fazla bekletmeden gelir 🙏 sağlıkla, huzurla kucağına al canım inş