minikturta Arkadaşlar merhaba hayırlı geceler 😊 34+4 günlük olduk, 33 haftadayken 34+4 ile uyumluydu yani 1 hafta 4 gün önden gidiyor. Bebişim çok toplanıyor şuan bile Uyuyamiyorum toplanmasından bu durumun haftayla alakası var mı acaba bilen varmıdır?
Akoalalover minikturta bana da yapıyodu aynı haftalarda aynı şeyi sıpa 🙄çarpıntı yapıyodu daralıyodum . Nstde sancım çıkıyodu
gzybkgl minikturta yalancı sancılar başlamış çok normal. Pazar günü 40 haftalık olcam Kasılmalar daha da arttı ama gelen giden yok 😂
Fly38 minikturta 34+4 haftalık olduk bizde aynıymışız 😊 Yaklaşık 2 haftadır bende de sağ üst tarafımda toplanıyor 1 dakika kadar sürüyor sonra geçiyor. Yürürken iş yaparken yapıyor genellikle yürümekte çok zorlanıyorım o an hareket edemiyorım.elimi koyup okşayınca dağılıyor. Pazartesi doktora gitttiğimde ulturasonla baktı kasılmalar başlamış dedi nst de bağladı ama çok şükür bir sorun çıkmadı 🤲🏻❤️
minikturta Akoalalover 33.haftamda nst oldum bisey çıkmadı 😏 ay çok toplanıyor hiç durmuyor akşam nerdeyse ağzıma kadar gelecekti kaburgalarımın üstündeydi sanırım popisiydi 😂😂😂😂 içim daraliyo benimde
minikturta gzybkgl Ay nasıl yalancı şancı ben bisey hissetmiyorum ama 😭😭 sadece bebişim deli dana gibi bi o yana toplanıyor bi bu yana 😂
gzybkgl minikturta bi yere toplanıp taş gibi olması kasılma 😂 yalancı sancı deniliyor. Bi ağrı hissetmiyosunuz zaten. Ağrılar düzenli kasılmalardan sonra doğum başladığında geliyor 😂😂
Fasulyemibeklerken gzybkgl benimde karnımı şişiriyor eli ayağımı anlamadım sıvazlayınca hoşuna mı gidiyor ne daha çok şişiyor patlak topun şamyeli gibi karnım 🤣
Fatma_7 Valla o toplanma benim 17 haftalarımdan beri var hatta postum var fotoğraflı . Şuan 31+2 yiz daha sık olmaya başladı doktorum normal deyip durdu. O şekilde olduğu zaman hemen çarpıntı tutuyor nefesim kesiliyor çok değişik yalancı sancı diyorlarmış da doğurmadım hala 😂 bazen sivrilttiği yerler de acımıyor değil 🙄
Merve5561 Fatma_7 canım kasıklarında mı oluyordu ilk başladığında kaşığımın bir tarafı yumruk gibi oluyor sonra geçiyor
Fatma_7 Merve5561 kasığımın biraz üzerinde oluyordu postuna da cevap verdim ben senin. Benim eski postlarıma bak orda fotoğraflı hali var bi tarafı şişiyordu sonra iniyordu. Fotoğrafı doktoruma gösterdiğimde o bebek dedi sertleşen yerde totosu vardı günde 4 5 kez olur benim
Sevgi6701 Fatma_7 tıpatıp aynı şeyleri yaşıyoruz günümüz bile aynı. Bende iki hafta önce nst ye girdim ama bir şey çıkmadı doktorun demesine göre rahim doğuma alıştırma yapıyormuş
Fatma_7 Sevgi6701 benim 17. Haftadan beri var ama hiç bi sorun yaşamadım sadece sertleşme olurken çarpıntım olur o kadar