Merhaba arkadaşlar, 28 mayısta sezeryan doğum yapayım.. Dün farkettim ki Dikiş yerimde 3 _4 mm lik bir açılma var.. Hatta bugün kızarmayada başladı.. Doktorum yarın gel dedi, ama korkuyorum.. Başına gelen oldu mu.. Tekrar kaynadı mı.. Kaç güne iyileşti.. Bilgilendirirseniz sevinirim. Şimdiden tşkederim🙏🙏🙏