deniz1911 insallah birakirsiniz. Bende kasimda biraktim gebelik dusundugum icin ocakta hamile kaldim. Ama ben arada iciyordum gunde 1 2 tane bazen hic. Ama paketim olurdu hep. Bazenncok cok canim cekkyor ve ictigimi dusundugumde bile o vicdan acisinin tarifi yok. Onun minicik bedenini icerde dumana kokuya boguyomusumngibi hissediorm. Bu vicdanla yasamak cok zor olur eminim.
Ne diyim iste birakamayanlara gercekten uzuluyorum.