Kızlar hayırlı geceler bn bugün karın sertliği ile doktora gittim ama daha doğum görünmüyor dedi eve gönderdi. Ultrasonla baktı nst vs derken alttan muayene de yaptı eve geldim biraz önce lavaboya girdim ve kahverengi akıntı geldiğini gördüm devam da ediyor bunun gelmesinin sebebini hani alttan muayene yaptığı için olduğunu biliyorum ama nişan vs olabilir mi sancı vs pek yok hala karın sertliği devam ediyor arada adet kramplarına benzer sancılar geliyo. Başına böle bişey gelip doğuma giden oldu mu doktorum bu cuma değil haftaya cuma gün verdi doğumu başlatmak için acaba o günden önce doğumum kndi başlar mı ki. Başına böle bişey gelen varsa bi aydınlatabilir mi🤭😌