iremk00 yani ben normalden farklı yemiyordum ilk 6 ay . Bebeğin kalori ihtiyacı fazla yok kilo olur size. Kahvaltıda 1 yumurta (yada omlet tarzı), 2,3,4 dilim peynir duruma ve isteğime göre farklı farklı, 2-3 ceviz, bol yeşillik, 1 domates, 1-2 salatalık, 1 dilim ekmek, bazen 2, bazen tahin pekmez yiyorum." Öğlen yemek yemiyorum ara öğün kahve bitter, 1-2 porsiyon meyve , 1 bardak süt veya kefir, akşam yemeği haftada 2 -3 gün et balık , bakliyat, sebze, yoğurt, bol bol salata 1 leğen yediğim oluyor , bazen çorba, gibi alternatifler. 6,7 arası yemeğim bitmiş oluyor. Akşam çay olursa yanına çiğ badem fındık kurukayısı falan atıştırıyorum. Akşam ekmek makarna pilav patates kızartma vs yemiyorum. Haftada 1 sevdiğim bir şey olursa yiyorum, hamur işi gibi ama az. Tatlı olarak pakette olmayan evvyapımı şeyler yiyorum. Aburcubur hazır gıda yok . Normaldede bu şekilde idi beslenmem şimdi bıraz daha dikkatliyim. Yürüyüş yapmaya gayret ediyorum . 38. Haftam bitti 7,5 kilo aldım. Kilo önemli değil elbet hamilelikte yeterki sağlıklı olsun. Ama son haftalar çok zorlu geçiyor, bel boyun sırt ağrısı, ödem şişlik, gece uyurken zorlanmalar. Ben bunları pek yaşamadım şükür. Hareketlerim çok kısıtlanmadı.