HafizeFatih birprensesvebirprensannesi yok gitmedim valla bide koronayım zaten sürekli hastaneye gitmek istemiyorum bi bahçeye yürüyüş için kimse olmadığı zaman iniyorum biraz yürüyüp çıkıyorum p.tsi kontrole gidecem inşAllah