Arkadaşlar kasılmalarım oluyor saat 9 10dan beridir ve belim ağrıyor sancım var yürüyüşe çıktık biraz düzenli sancı gibi geldi bende 1den beridir tutuyorum sancılar şöyle
01.01
01.13
01.22
şuanlık böyle ve sanki aşırı tuvaletim var gibi aşağıya baskı hissediyorum doğum belirtisi midir biraz daha beklemeliyim yoksa direk hastaneye mi gitmeliyim su kanama vs yok tecrübeliler yazarsa sevinirim