25+2 yim herhangi problemim yok sukurler olsun 🙏 ama uykuya daldigimda diyelim 1 saat sonra yerimden sicrayarak kalkiyorum ne bi ruya ne bi kabus tek dusuncem o anki irkilmenin bebegime zarar verip vermedigi neden oldugu ? Acaba gece cok hareketleniyorda bende onun ani tekmesiyle uyanip oraya yoramadan gereksiz panik felan mi yapiyorum.bikac defadir oluyor bu haftaicinde.yasayan var mi hanimlar.