Deletedmom_5 Hastane çantasına yıkayıp koymak istiyorumda nasıl yıkanır kaynatmakmı gerekiyor yoksa bulaşık makinesine atsamda olurmu
Mom72626 Deletedmom_5 hayırrr doğduktan sonra dahi bulaşık makinesine atmayın 🙏🏻 Kaynatın ya da kaynar suyun içinde beklesin. Ya sa steril edebileceğiniz durumunuz uygunsa mak. Alabilirsiniz ben kızımda sık sık makina kullanmıştım
gulin-35 Deletedmom_5 kaynar suyun ıcıne koydum bı on dkk sonra duruladım yeterlıdır dıye dusunuyorum
Deletedmom_5 Mom72626 makine alamam malesef ama kaynar suda beklemesimi lazım ocağın üzerinde suyla kaynamasımı lazım
greybrde Mom72626 erimez mi acaba kaynar suda benim küçük olan cam ağızı pilastik büyük biberonumda pilastik avent bir sorun olur mu acaba
Shyla_ktlu gulin-35 kaynar suda steril edip bidaha normal su değdirirseniz yine aynı şeye geri döner temizledikten sonra kaynatıp kendi halinde kurumaya bırakmalısınız
sevvaldd Deletedmom_5 çok kaynatma ama. Ben kaynattim philips avent almıştım. Hepsi eridi 😪sıcak suya koy çıkar yeterli bence
Duygucnr Ben bulasik yikar gibi yikadim duruladim sonra kaynamis suyla tekrar duruladim on dk kaynatmaya falan gerek yok
Gamzeakd Deletedmom_5 bazı ürünler kaynatınca zarar görebiliyor . O yüzden kaymamış suyun içinde bi 15 dk bekletmek steril olmasıniçin yeterli olacaktır. 🥰
Deletedmom_5 Gamzeakd Evet asagidada biri demiş zaten kaynatinca eridi yazmış bende bekleticem o yüzden tesekkür ederim ☺️
dlnyny Deletedmom_5 10 dakika ocakta kaynattım sonrasında da biberon emzik temizleyici almıştım onunla yıkayıp duruladım. Siz ocakta kaynatabilirsiniz deterjan şart değil
seyram Deletedmom_5 ayy sakın bulaşık makinesine atmayın yaa. Hiç hijyenik olmaz sonuçta bulaşıklarınızz yıkanıyor orda mikrop olabilir de yani 🤦♀️ emziklerin de arkasında yazıyor zaten bir cezveye koyup 5 dkaika kaynatın sonra suyla tekrar sudan geçirin.