Ayseveikimelegi iremk00 bence kullanmalısın benim ikinci hamileliğim ikisindede kullandım pişman değilim baya faydasını gördüm
Dilekcnkn iremk00 Kullanıyorum canım 12 haftada verdi regenesis şu an 21 haftalığım hala kullanıyorum doktorun vermişse kullanmalısın tabikide
lexx iremk00 Kullanmalısın tabi sağlıklı gelişim için çok gerekli. Ben easyfishoilin balık yağını kullanıyorum çok da memndum
Annekusuuu Bende kullanıyorum hem çok duygudaşım hemde şag bacak daha doğrusu kalçaya doğru ağrı giriyordu sürekli yürüyemeyecek hale geliyordum azaldı çok şükür 🙏🏻 Doktorun verdiyse bir sebebi vardır kullan bence
Ayseveikimelegi Ysmmmnn gelişimi yaşıtlarına gore konuşması hareketleri zekası bence balık yağıyla abaya alakası var