Minikkus00 sağlık sorununuz yoksa ve kendinize güvenip hazırsanız kesinlikle normal doğum diyorum 🤗 oradaki kesi,dikiş olayım en basit yanı inanki ☺️ Doğumdan hemen sonra kalkıyorsun ve normal hayata daha çabuk geçiyorsun karındaki dikiş çok daha zordur bence. Ki bebeğinin sağlığı ve bağışıklığı içinde kesinlikle normal doğum diyorum. 🌸 bu arada suni sancı ile doğum yapan ve sorunlu bir dikişi olan biri olaraktan bunu söylüyorum. İyi ki normal doğum yapmışım yine olsa yine normal yaparım 🤗