Merve50 Defne28 aynı bende öyle düşünüyorum ya 9 ay ne çabuk geçti şu 6 gün geçmek bitmek bilmiyor sanki gelmeyecek gibi yaa😂🙈
cigerpare Filizaybars aaa hadi bakalım hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin rabbim. Zorunlu sezaryen mi? Sanki biraz erken gibi geldi bana niçin sezaryen olacaksınız?
Filizaybars cigerpare 2. Gebeliğim ilki sezeryan olduğu için Buda sezeryan olacak. 2 hafta önden gidiyoruz normalde 38+5 de alacaktı doktor ama abisiyle aynı gğn olmasını istedim oyğzden 1 hafta erken olacak 😇
sadelikdenemesi Uygulamaya göre son 2 ama henüz açıklık yoktu doktor pzt bakacak son 4 gibi… Adet olacakmışım gibi garip bir his, habire kendimi kontrol ediyorum, gaz mı sancı mı anlamaya çalışma vs derken gerildim biraz galiba 😄