Ayseonay Çevrendekiler çok mu biliyormuş.Doktorun ne dediyse o saçmalamasınlar kulak asma bence herkes
der bir şey kilosu çok olur nasıl doğurcan der,kilosu az olur cılız olcak der,hastalığı çok kapar der der de der takma.kilosu normal drzahidekucuk instagram hesabında kilo boy takibi var.Bak ordan takiple kendini.Haaa daha çocuk yeni yeni gelişiyor.Herkes madem öyle istediği kilo boyda kendi doğursun.25h 35cm 660grm olması gerek.Bebekten bebeğe değişiyor.Boy kilo takip edebilirsin.