Yesimmmmi
Ayyy gerçekten böyleler anlam veremiyorum 🤦♀️
39+2 haftalığım kontrole çağırıyorlar haftada 1 yeminle boşuna boşuna gidiyorum diyorum bu hafta gitmek istemedim ağızlarını açıp bir bilgi vermiyorlar ki bakıyor tamam nst ye gir hah oda iyi bir hafta sonra gel bu kadar eşim dışarıda bekliyor ne oldu diyor anlatacak ne varki diyorum
İnan canim en çok doğurmayı doktorlarla muhattap olmamak için istiyorum 😡