Minik kızım 11 gün erken geldi..
7 Hazielran saat 6 gibi otururken bi an suyum geldi ben altıma kaçırıyorum sandım baktım su çünkü tutamıyorum .Doktorumu aradım siz hastaneye geçin ben arıyorum ameliyathane hazırlansın dedin isteğe bağlı sezeryan istemiştim 18 Hazirana gün almıştım 😂 ebe baktı dogum başlamış dedi beni hazırladılar belden spinal anastezi yaptılar ben hiç bi şey hissettirmedim acı vs basım da duran bayan sürekli iyi misin bi şeyin var mi diye soruyor bende iyiydim .
bi ses geldi miniğim ağlıyor doğmuş bile kontrolden sonra öptüm kokladım fotoğraf cekti ebe kızım gitti bende dikişlerden sonra gittim .. midem bulandı kusma hissi geldi hemsire gelirse kus dedi basını yana çevir . Saat 4 de yemek yemiştim o yüzden bi iğne vurmadılar ondan böyle olmuş ama ne dediler hatırlamıyorum .. odamıza gittik minik kızım iyiydi çok şükür saat 10 da su meyve suyu bisküvi yedim 1 de 1 kase çorba içtim ve kahve nescafe bitter çikolata çok iyi geldi 2 de kaldırdılar evet ilk kalkış anı acı verici ne kadar agri kesici olsa da yarım saat sonra yürüdüm ilk yürüme çok zor oldu eşim yardım etti diğeri kendim kalktım yürüdüm İlk kaldığın zaman agriyor zorlanıyorsun ama bi kaç adım da düzeliniyorsun
Diğer gün evimize geldi çok şükür ilk evde de zor oldu oturması kalkması bu gün. 3 gün oldu zamanla artık kendim yapıyorum ihtiyaçlarımı uyuyabiliyorum ilac veriliyor zorluk ilk 2 gün diye düşünüyorum bi de ilk kez böyle bi şey oluyorsa herseyimi annem temizledi sağ olsun yaptı .. Şimdi daha iyiyim sezeryan zor mu deşeler evet zor çünkü nede olsa etiniz kesiliyor ama toparlanması uzun değil yürür bol su içersen hemen toparlaniyorsun herseye değer minik kızım için sağlıkla büyüsün yavrum Allah bu duyguyu herkese tattırdırsin inşallah 🤲🏻💕💕