Kizlar son 1 diyor eksiye gecicem yakiinda hala tık yok bizde ne gelesi var ne sancı ağrı hiçbi şey yok bı kaç gündür de aşırı duygu değişimi var bende sürekli ağlayalım var bide kızım var ona da gücüm yetmiyo eve de yetmiyo hiçbi seye yetemiyor gibi hissediyorum psikolojim bozuk gibi biraz umarım geçer böyle olan var mı aranızda bebiste doğmuyor zaten bide doğum.koekusuda var bı an önce dogsada artık nasıl dogcak diye düşünmesem diyorum ama dogcagida yok 😂 napicam akıl verin benim gibi olanlar var mi