Ece_2 19+3 deyim ayaklarım sisiyor tuzu azaltiyorum olabildigince ama bazen de kaciyor,pek de yuruyus yapamiyoruz malum hem havalar sıcak hemde koronadan dolayı onerisi olan var mı ?
Candanesra Ece_2 tuzsuz ye ayaklarının altına yastık koy uzan sürekli ben öyle yapıyorum sismiyo ayakta çok kalınca sisiyo