Duygurella- Kızlar 31 haftalığım ve göğüslerimden anormal derece de sarı yağlı süt akıyor ziyan oluyor daha çok var doğuma ben napacam böyle ? 😣
depsizoo Duygurella- elleme sıkmada o ilk süt olarak geçmiyo merak etme benimki uzun süredir akıyo ve bu bize bağlı bişey değil
mucizeannesi1 Duygurella- benim de oluyor ama anormal şekilde değil. Doktoruma sordum normal sakin sıkma dedi bir de vücudun doğuma hazırlandığı için olabiliyor dedi 🤗
Duygurella- depsizoo bebeğin ilk gelen sütüymüş çok sağlıklıymış böyle ziyan oluyor sıkmıyorum üstüne yatmıyorum yine geliyor tişörtüm ıslanıyor 😥
ElmaliSeker Sıkma üzerine yatmamaya çalış dokunma çok. Süt gelmesi normal bir durum. Gelen sıvı kolostrum, bebeğe çok faydalı anormal deredece akıyorsa doktoruna bildir.
Duygurella- ElmaliSeker çok fazla akıyor ve sanki bebek doğana kadar bitecekmiş gibi hissediyorum 😢 doktora bildirdim bişey olmaz diyor biraz ilgisiz bi doktor
ElmaliSeker Duygurella- Benim sıktıkça akıyor canım senin anormal bi şekilde akıyorsa başka bir doktora danış ama bi çözümü olduğunu sanmıyorum. Yinede bi sor başka bir doktora