Mom047 Bayanlar 38+4 oldum.Sabah çatı var.Yakınlarda giren varmı? N’aptınız,nasıl geçti.Açıkçası utanıyorum.🙈Birde hemşireyim,sağlıkçıyım.Ama işteee
ebru23 Mom047 benimki hic acimadi hic sıkmadim derin bir nefes alip odaklanmadim sonraki aciklik muayeneside hic acimadi
Eymenkuzusu Mom047 hic utanmaniza gerek yok bu olmasi gerekn bir sey kendinizi kasmayin derin bi nefes alin onanindusunmeyyin cok kisa süruyor zaten anlik aci hissedersinz sonrasi hicbirsey olmamis gbi oluyor.
mucizemmmmmmmm hazal2131ds benimde aşırı acımıştı post açmıştım çok acıdı diye neler neler dedi buradakiler
MerveninMucizesi Mom047 🙈 öncelikle kendini o an çok kasma biraz acıyor gün içinde de ağrıların oluyor ☺️
hazal2131ds mucizemmmmmmmm ya bence doktordan doktora kişiden kişiye değişiyor. Ben alttan defalarda muayene oldum. Ellerini soktular, cihazlar, kan toplama aparatları, acımamıştı. Ama bunda acıdı garip bi şekilde.
Boncukgiller003 Mom047 valla ne yalan söyleyeyim bu Sabah oldum çatı muayenesi. Herkes acıyo bilmem ne dedi birde vajinismus hastasıydım ona rağmen hiç hissetmedim bile. Bu kadar mı bittimi dedim ben sanıyorum ki daha bakacak meğer bitmiş bile muayene. 🤭 Hiç korkulacak bişi yok cidden. 1 cm açıklık varmış bende o da normal dedi
Vera18 Mom047 kesinlikle kendinizi kasmayın korkulacak hiç bişey yok. Utanılacak bir şey de yok gayet dogal bir durum 😊 ben hiç bişey hissetmedim hatta buralarda o kadar abartı şeyler görüyorum ki bu kadarcık mıydı dedim içinden. Tabiki herkesin acı eşiği farklı gerçekten acımış olan olabilir ama onun bile korkulacak kadar bir acı olacagını düşünmüyorum.
Melekalkan06 Mom047 çatı muanesi yine iyi 🤭 doğum sırasındaki el atmalar hiç bitmiyor 🙄 ilk doğumum normal yolla gerçekleşecekti suni sancı aldım açılmam 5ti oğlumun kalp atışları düşünce sezeryan oldum maalesef hersey yapıldı gelen baktı giden baktı sonra hop sezeryan 😁😁
Eylulunannesi-2 Melekalkan06 uff 🙄 bu konuda pskoljk olarak btyorm anneye biraz daha hassas yaklasıp el atmasalsr olmuyomuyms
Melekalkan06 Eylulunannesi-2 inanırmısınız artık gına gelmişti açılma var mı diye diye bakmalarından isyan edecektim resmen
Eylulunannesi-2 Melekalkan06 peki müdahale edemiyormsn 🙄 sonucta acılma denen sey hop dye olmuyor 5 cm den 10 cme. Bide devlet hastanesimiydi . Sezeryan olacakkmssn keske bari bunları yasamasaydn işte nerden bile cektn