idiloska 29′una karar verdik, 25 diyorduk 29 yaptık. Dolabını yerleştirdim, valizi yaptım, haftaya kurabiyeleri gelecek ve kapı süsü, dün lolipopları geldi, kendisini bekliyoruz ❤️
Eski9 Meltem_1990 2-2.5 hafta kaldi 36 olmak üzereyim en geç 38 de olur doğum dedi doktor sezeryan olacak