25+6ym kasik agrisi sancısı cekiyorum gecen hafta enfeksiyon cıktı antibiyotik alıyorum kac gündür iyiydim bgn cok siddetli ve farkli bir tarzda karnimda belimde agrilarm var beni sarsiyor nefesimi kesiyor sanki. Yine enfeksiyondan mi acaba enfeksiyon kasik agrisi disinda bu tarz agri yapiyor mu baska bi sorun yoktur insaallah erken dogumdan cok korkuyorum