ogretmen_anneee Yaz ayına geldik ben hala donuyorum. Demirim kanım da normal ama hamile olduğumdan beri sürekli üşüyorum eskiden hiç böyle değildim . Benim gibi olanlar var mı sebep buldunuz mu arkadaşlar
Eylulunannesi-2 ogretmen_anneee bende tam aksi yanıyorm 🙄 üşümek daha mı ii olurdu bilemedm. Sürekli bacaklarımı vucudumu yıkıyorum
Sumeyyekaya ogretmen_anneee 12 haftalık hamileyim bende üşüyorum kan degerlerimde normal hormonsal bir durum sanırım son haftalarda sıcak basması olacak
Halimeege ogretmen_anneee ay canım bende çok aşırı üşüyorum ya yorgan hak getire bide battaniye ortuyorum yinede üşüyorum 😳gebelikten demekki
google_anne94 Gunum gecti ama hamilemiyim bilmiyorum ama eskiden bendede bu kadar olmazdi cok usuyorum. Ayni evde annem cami acik uyurken ben yorgan uzun kollu ile uyuyorum acaba hamilemiyim bende acaba. Bu arada usumeyen tek ben degilmisim
ogretmen_anneee Eylulunannesi-2 doğumunuz yaklaştı mı canım genel de sonlar da yanıyorlar terliyorlar ama ben suan 12 haftayım hamile olduğumdan beri üşüyorum
Eylulunannesi-2 ogretmen_anneee benm ilk zmnlarmda cidden kışa dek gelmşti cok üşüyordm ama senın suan bu mevsimde üşümen kesn hormondan 🙄 vitamin takvyesi yapablr doktornç benm 36 hafta oldu. Artık odalara sıgamıyorm:)
Eski9 ogretmen_anneee Gebeliğiniz ilerledikçe ateşler basacak kavrulacaksiniz hararet yapacak vücut 😁😁 36 ya geldim havalar şu sıra güzel ama bana sanki 40 derece acayip yanıyorum yani böyle ellerim ayaklarim yanıyor sanırım adet gorulmedigi için oluyor kansızlık yoksa sorun yoktur diye düşünüyorum geçer zamanla
google_anne94 ogretmen_anneee iki idarar testi poziti cikti sonra kan testi yaptim Adet gunumden once negatif cikti .. adetten sonra tekrarla dediler bakalim yarin tekrarlicaz kac aylik hamilesiniz
ogretmen_anneee Halimeege evde patikle geziyorum Haziran ayında üstüm de hırka 🤦🏻♀️ Tek üşüyen ben değilmişim 😌
Ergunsed ogretmen_anneee benim ikinci hamileligim ilkinde hic boyle olmamistim ama simdi buz tutuyorum butun degerlerim normal cift battaniyeyle ortunuyorum 6 haftaligim her hamilelikte degisik seyler olabiliyormus
ogretmen_anneee Ergunsed benim de ilk gebeliğim eşim çok şaşırıyor Halime cünkü ben evde kışın bile üstüne birşey giyen insan değildim. Doktoruma söyledim Demir eksikliğinden şüphelendiler ama yokmuş hersey güzel çok şükür ama ben sanki Ocak ayındayım donuyorum 😂
Ergunsed ogretmen_anneee daha ne hallere dusucez kimbilir benim mide bulantilarimda var koku hassasiyetim kimsenin algilamadigi kokulardan tiksiniyorum
Birsen2906 ogretmen_anneee bende üşüyorum 14 haftaligim ilkkez dün battaniyeyle gecelikle yatiyim dedim sabah grip olmuşum yani gece kalkıp üzerimi giydim İstanbuldayım bide