Merhaba arkadaslar ben yeni hamileyim pıhtılaşma sorunum var oksapar 4000 binlik kullanıyorum birde coraspirin kucuk bir yerdeyim ordaki doktor böyle başlattı büyük bir yere muayene gittim hemde rapor çıkartmaya kanama alanı oluşmuş kese etrafında coraspirin yapmıştır dedi progestron verdi bende coraspirini keselimmi dedim doktoe beyde ilk bana gelseydin sadece igne verirdim coraspirib vermezdim dedi ordaki hoca verdiyse dedi kan görene kadar devam et dedi kan görürsen affedersiniz ic çamaşırında bırak dedi ama esim coraspirinj alma diyip duruyor napcagimi bilemedim yani kan görürsem ic çamaşırını bu daha kötü degilmi bilemedim sizler ne yaptiniz