Buseninannesi_21 Hatay iskenderun palmiyeye giden var mı acaba hangi doktoru önerirsiniz ilgili güler yüzlü ve işinde uzman olarak?
asllakts Buseninannesi_21 ben palmiyeye gidiyorum Süleyman aslana çok yoğun bi doktor ama çok tatlı güleryüzlü
Zehraah Buseninannesi_21 merhava palmiye degil gelisim de sinan erdogan doktorum cok iyi sicak kanli ve basarili bir doktor kesinlikle tavsiye ederim palmiye de ertan aydın cok iyi 💪
Buseninannesi_21 asllakts Bende Emine çelike gidiyordum son kontrolde memnun kalamadim kilosu iyi olduğu halde geri dedi ve öncekiler gibi pozitif değildi.
Buseninannesi_21 Zehraah Aslinda evim gelişime yakin ama palmiyeye gidiyorken oraya gideyim bari diyorum zaten çok fazla doktor degistirdim tesekkur ederim yinede 🤗