Benim de iki gün önce nişanım geldi sanirim koyu kıvamlı ama yeşil renk kan felan yoktu internetten baktım nişan o şekilde de oluyormuş işte şimdi de çatım o kadar agiriyor ki yürüyemiyorum. 😢 ve bebek sürekli kasiliyor ve karnim sertleşiyor birde bugün çok mide.bulantim oldu sanırım benim de yakın dogumum