tanya25 Bugüne kadar rahattım ancak iki gündür mide yanmasından kaynaklı bulantı yaşıyorum :( Mide yanması yaşıyor musunuz? Çözüm önerileriniz nelerdir ?
Minikturtageliyor tanya25 mide koruyucu ve gaviscon kesin çözüm ☺️ Süt, soda bende işe yaramadı hele ki soda mahvetmişti 🤦🏻♀️
Basceldan tanya25 bu mide yanmasindab dolayi da olmayabilir tansiyon yuksekliginden dolayi mutlaka doktorunuzla gorusun yada tansiyon takibi yapin
Austosprensi_ Minikturtageliyor gaviscon tadı cok kötü ama eli mahkum yatmadan icicem şimdi sabahtan beri süt içiyorum yok geçmedi dünden beri
Austosprensi_ Minikturtageliyor icicem birazdan sıvı diş macunum benim 🤪 tadı cok kötü o da pek fayda saglamadi ya bakalim
Zero2344 tanya25 şekerli su rahatlatıyor beni canım aksi halde hiçbirşey fayda etmiyor ilaçta kullanıyorum ama bana mısın demiyor
psychologist tanya25 benim ara ara anlam veremediğim yemek borusu tam bademciklerin olduğu kısımdan sanki alev çıkıyor ejderha gibi hissediyorum nefes alırken 😂 su falan içiyorum 15 dk sonra geçiyor
Minikturtageliyor Austosprensi_ aç karnına mide hapı içtiğimde hiç bir sorunum olmuyor. Bazen bi başlıyor surat ekşiterek tiksinerek el mahkum gaviscona dönüyorum 🥺