Bugün tam 31 haftalık oldum kontrole gittim ve bebeğim büyük cıktı doktor şeker yüklemesi istedi daha önce yaptirmamistim şeker yüklemesi haftamdayken koronadan gidemedim uzaktı bide kimsede yaptırma dedi neyse bugün kontrole gittim 31 haftalık diye gittim doktor bebege büyük dedi 33 haftalık cıktı
Bebegimin
BPD 81mm 32+6
AC 285mm 32+4
FL 60mm 31+3
Yarın yükleme yapılacak haftam da gecti bakalim me olacak sizce yaptırıymmı doktor gelebilirmisin sabah dedim evet dedim bakalim gidicem 😖