Dubletombikdoner Sanki normal yaşantımda gibiyim 😁 niye böyle oluyor anlamış da değilim😁 arada bir tekmelerde a benim kizim burdamiydin diyorum 🤣🤣🤣
[silindi] Dubletombikdoner bu aralar agrilar sancilar ağırlık o karar çöktü ki bana izin vermiyor ki unutayim😞
Dilekcnkn Dubletombikdoner Kız ben koşuyorum bazen evde 21 haftalığım oğlum canlı dersteyken kitap lazım oluyor acil bir bakıyorum koşa koşa gitmişim 😂😂😂😂
Minik_kalplim_ Dubletombikdoner karnınız çıkmadımı daha 😄o yüzden mi acaba yoksa nasıl unutulur o önden önden giden göbüşcük 😂
[silindi] Dubletombikdoner insaallah daha da cok var bilmiyorum neden böyleyim 😞 baya umitsizlge kapılıyorum
Dubletombikdoner [silindi] kapılma rabbime dua et 😊😍sukret agri sizi gecici seyler karnındaki iyi olsun 😊😍
Ays0 Unutmak mı? Mümkün değil ki davul gibi bir göbek, ağır çekim bir hayat resmen yaşlı teyze gibi oldum 😂
Ays0 Dubletombikdoner 29 haftalığım ama görüntü hiç öyle değil 🤷https://www.hizliresim.com/dkvm18d 2 gün önce çekmiştim bu fotoğrafı son durumum böyle 😂
MinikGrilBaby 3 gündür ev taşıyoruz temizliktir yerleştirmeydi bende unuttum 🤦♀️ağrılarım oldu öyle aklıma geldi 🤦♀️çok pişman oldum ama
Dubletombikdoner MinikGrilBaby ah kuzum daha dikkatli ol 😊bosver temizliği senden bebeginden onemli değil ya dinlen bol bol 😊😍