Zhrumt Fatma Hifa ismi nasıl sizce Fatma’nın yanına başka isim öneriside ala bilirim Fatma eşimin vefat eden kız kardeşinin adı eşim çok istiyor ikinci ismide ben seçicem 😑
Edbanne Hifa?? Çocuklar ileride çok zorlanıyor, okul zamanı. Kendilerinin bile doğru düzgün söyleyemeceği isimler koymayın bence. Fatma güzel isim, ama ben isimlerin kaderi taşıdığı inancındayım. Ablamı kaybettim genç yaşta, kızım olsaydı adını koyamazdım. Annemler cinsiyeti kız olsun çok istediler, annemi üzmeden söyledim fikrimi. Batıldır ama inanınca olur, o görüşteyim.
Zhrumt Edbanne bende o görüşteyim çok söyledim ama hocalara bile soruldu sırf koymak için bende tamam dedim Hifa nın da anlamı çok güzel başka uyduramadım yanına sadece Fatma kalsında istemiyorum