Çok şükür sağ salim kucağıma aldım kızımı, rabbim bu serüveni sağlıkla tamamlamayı nasip etsin herkese.hikayeme gelinceee🥰🥰
Bugün 38.hafta için kontrolum vardı,ve anestezi uzmanıyla görüşüp 17 hazirana doktorum gün vermişti geçen hafta bugünde tam gün ve saat netlestirecektik planlı sezeryan için.buarada tekim gurbetteyim annem babam da pazar günü yola cikicaklardi 10 gün kalıp onlar döndüğünde kayınvalidemle kayinbabam gelicekti, herşey bu sekilde planlanmıştı.kizcem bekleseydii 🤭🌼🌼
Hastaneye girişi yaptık ben direk nst ye geçtim randevu saatime vardı daha.nst bağlandı ebe bilgileri alırken bir sancı vurdu bı anda 140-150, sık araliklarla düzenli bı şekilde sancı gelmeye ve kivranya başladım nst boyunca böyle sürdü sonra ebe doktorla iletisimdeydi, doğumhaneye alayım sizi Altan bakayım açılma durumuna dedi.2 cm açıklık varmis,doktor bekletmek istiyor dedi serum.verelim.sivi alınca bir daha nst yapalım dedi.tamam demeye kalmadi ılık birşeyler geldi suyum akıyordu ama boşalır gibi değil sızıntı şeklinde,2. gebeligim ,6 yaşında ki oğlum ve eşim dışında kimsem yok bulunduğum ilde daha bir sene olmadı tayin çıkıp geleli.annem desen yola çıktı babamla yarın öğlene burda olurlar.oglumu malesef komşuma bıraktı eşim cantalari aldı geldi refakatcim eşim oldu.spinal anestesi ile kızımi kucagima aldım saat 4 te çok şükür.ayagada kalktim şükür,eşim çok iyi bir bakıcı olduğu için içim zaten rahattı.ben ayaklanana kadar kızım ve benle eşim ilgilendi.devlet has.olmasina rağmen özelden hiç bir fark yok ebem hemsirem doktorum ameliyathanedeki ekip o kadar olumlu pozitif ilgili ve enerjisi güzel insanlar ki anlatamam Allah razı olsun.simdilik sağımda eşim solumda kızım kalbimde komsumda olan oğlum aklimda yoldaki annem çok şükür bin şükür 🙏 benden bu kadar 9 aydır kirdiysam sürçü lisan ettiysem afola,rabbim en güzel haliyle bekleyen tüm anneleri kavuştursun yavrularına inşallah 🙏 sorularınız olursa cevaplamaya çalışırım.iyi geceler 💕