Bio oil, badem yağı, hindistan cevizi yağı, zeytinyağı, sarı kantaron yağı hepsinden kullanabilirsin gebelikte bi zararları yok benim bildiğim kadarıyla 20.haftadan sonra başla yavaştan çünkü eğer vücudun müsaitse karnın hem daha kiçük oluyo biraz olsun yumuşatmış olursun en azından gerçi çatlayacağı varsa her türlü çatlıyo ama belki en aza indirgemiş oluyoruz ben 20.haftada başladım yağlanmaya hergün yağlıyorum vücudumu göbeğimin alt tarafın oluştu ne yapsam durduramadım 🤷