30 mayısta doğumum oldu ama yazmaya anca fırsat buldum:)
Normalde planlı sezeryan ile 2 haziranda doğumum olacaktı. 29 mayısta bir olaya çok üzüldüm ağladım vs. Zaten o gün hafif bel ağrım da vardı ama ben ters haraket yaptım falan dedim kendi kendime daha sonra 30 haziran sabah 6da uykudan uyandım hafif akıntım var tuvalete gideyim diye yataktan bir kalktım bişeyler akıyor dedim suyum geldi benim zaten durmuyordu baya aktı daha sonra doktorumu aradık hastaneye gitmemi söyledi duşumu aldım duş esnasında benim nişanımda geldi. Daha sonra hastaneye gittik ama hala akıyor suyum durmadı hiç. Nstye bağladım açıklığı ma bakıldı 1cm açıklık vardı ve bebek testi. Saat 11 de doktorum gelecek ve beni sezeryana alacaktı odaya çıktık serum verildi sonra vakit geldi doğum haneye indirildim belden uyuşmalı uyuşturdular beni uzandım hemşire çok ilgiliydi müzik açtı ben ağlamaya başladım sonuçta 9ay taşıyorsun ve mucizeni kucağına alıyorsun. Doktorum geldi sezeryana başlandı 5 dk sonra bir ağlama sesi orada yaşadıklarımı tarif etmem imkansız birşey öyle güzel duygu ki anlatamam. Yanıma getirdiler ve ben ağladım yine mucizem yanımdaydı. Rabbime sonsuz şükürler olsun. Rabbim evlat isteyen herkese nasip etsin bu güzel duyguyu. Sonra dikişlerim dikilirken kötü oldum midem bulandı doktora dedim bayılttılar beni daha sonra bitmişti ben uyandım odama çıkarıldı ve mucizem kucağımdaydı benimkide böyle 😊😊