Zerrin_61 İki oğlumda da her zaman Prima kullandım yine prima aldım kuruluk konusunda gerçekten çok iyi ilk başlarda premium care aldım sonra normal paket daha doğrusu hangisi elime uygun gelirse o şekilde aldım ama hep prima 2 yaşından sonra bimden alıyordum alıştırma evresinde yani 😂