Ozlem3458 Kızlar bio-oil ve lierac arasında çok kaldım trendyolda n baktım en fazla memnuniyet bunlarda vardı siz hangisini kullandınız ?
2bebekannesi___ Ozlem3458 ben lierac aldım canım doktorum onu önerdi 21 haftadayım henüz bişey yok bence son haftalarda belli olur ama sürekli nemli tutman önemli hiç kuru kalmasına izin verme ekstra kremlerle destekle
2bebekannesi___ Ozlem3458 haa bir de ne alırsan Hepsiburada dan al trendyoldan daha uygun oluyo fiyatı ben ordan aldım
Ozlem3458 2bebekannesi___ kaçıncı haftada kullanmaya başladınız acaba ? Bu arada bilgiler içinde teşekkür ederim
Ozlem3458 Basak_tunca ama nedense bu markada şikayet daha çoktu ve kıllanma yapıyormuş acaba ne kadar doğru bilemedim
2bebekannesi___ Ozlem3458 rica ederim ne demek ben ilk başlarda bebek yağı sürüyordum zaten normal zaman da da sürekli kullanıyordum erkense gebeliğin şimdilik bebek yağı ile nemlendir ilerleyen haftalarda başlarsın onlar doktorum bana 17.-18 haftalarda falan söylemişti öyle başladım
Basak_tunca Ozlem3458 ben kullanıyorum ve cokta satıyoruz henuz oyle bi sikayet hiic almadim aksine cok memnun kaldiklari soylendi ki ben kendimde kullanıyorum. Ama tabi yine sizin kendi tercihiniz
Ozlem3458 2bebekannesi___ benim daha erken 7 haftadayım acaba erken Mi başlasam daha iyi olur diye düşündüm
Bade41 Lieracta kullandım bioilde kullandım almanyadan görümcem nemlendirici değişik bi yağ getirdi onu da kullandım ama şuan 33. Haftayım heryerim çatlak içinde 😁
irorkay Ozlem3458 ya yanlış anlamayın ama bu olay sanırım genetik bilmiyorum. Ben şu an 32 ye gireceğim normal sadece Hindistan cevizi yağı sürüyorum o da 2 ya da 3 günde bir. Şu an hiç olmadı daha ama olabilir tabi yine de 🤷♀️ siz yine de bir şey sürün tabi bir de bol su
Hapat irorkay okurken kendim yazdım sanarak okudum bunu , 37deyim sadece haftada bir falan ()unutmazsam) hindistan cevizi yağı sürdüm çatlağım olmadı henüz , annemde de olmamış bende genetik oldugunu düşünüyorum biraz ☺️
Ozlem3458 irorkay doğru diyorsunuz tabi neden yanlış anlayayım genetik de önemli 😌 ben sadece önlem alayım da olursada sağlık olsun diyorum 🤷♀️😂
Hapat irorkay bende öyle umuyorum ama olsada nolcak yeter ki sağlıklı olsunlarda çatlak patlak her şeye razıyız artık olumlu düşünüp olumlu enerji verelim en iyisiiiii💖💖