Sevde12 17+3 üm Bende kokulu yoğun akıntı var doktorum ornisid fort 500 mg antibiyotik yazdi kulan dedi benim aklımda korku uyandırdı doktoruma güveniyorum ama tereddüt kaldım antibiyotik bebeğe zararlımı?
Melekannesi46 Sevde12 benim doktorum gebelikte ağızdan antibiyotiği önermiyoruz bu durumlarda fitil tercih ediyoruz ve fitil yazmıştı
Mersin33kader Sevde12 bana da sağlık ocağı yazmıştı ama doktorum önermedi onun için fitil ve uracane verdi iyi gayet şimdi kullanma derim
Eylulunannesi-2 Sevde12 doktorun verdyse alablrsn cnm gerekyor ki verms. Akıntın artarsa enfeksyon a döneblyo o daha zararlı. Genelde antbyotk zaten kısa süreli kullanımı oluyor hep.