Meryemaskerden Badgirl_ her devlet ve her devletteki doktor.bir deil mersinde sehir hastanesinde cogu doktor almiyor ama suan gittigim doktor eşide anneyidr yaninda kim varsa aliyor
Badgirl_ NaimeYilmaz 😅😅burdada öyleylmis canmm ablama sordum 4 5 kisi alyo doktor iceri diyo galiba bu durumda esimi iceri almazlar😒
Sldaygn @Badgirl_ ben her gittiğimde eşim girdi başka kimseyide almıyor doktor ben çıktıktan sonra alıyor diğer hastaları ama şehire göre değişiyor sanırım
Hs4523 Kanuni kadın Doğum da almıyorlar hatta polikiniklerin oldugu koridora bile giremiyorlar. Güvenlik geçirmiyor
Geencanne 1234 içimi rahatlattınız çok teşekkür ediyorum yeni doğum yaptığı için bilirsiniz refakatçı alıyor mu acaba hastane
1234 Geencanne tabi cnm refakatci aldılar normal dogumda bir gun kaldı ablam 3 kişilikti odası perseler var kapatıyorsun kimse gormuyor Devamlı hemsireler geldi ilgilendi cnm
biiiidamla Badgirl_ ben bu gebeliğimde hep devlete gittim hiç sormadım da eşim girebilir mi diye hep girdi hafta cinsiyet öğreneceğimiz zaman oğlum ,eşim,kayınvalidem ve yakın arkadaşım da vardı...uyaran yada dışarı çıkaran olmadı