Yasasinanneolmak 1Ezgiii yanılmış olmayabilirsin aynı şeyi ben de bugün hissettim 12 haftalığım gaz veya başka bir şey olmadığına büyük oranda eminim. Erkenden minik bir hissediş olabilir herkesin aynı gidecek diye bir şey yok sonuçta. İnsan şaşırıyor dimi 😄😄
kelebegimm07 1Ezgiii olabilir belki bilmiyorum ben 13+5 ye hissetmeye başladım. Zayifsaniz çabuk hissedersiniz☺️