busden Kızlar ben ücretli öğretmen olarak çalışıyorum sorum şu 32+4 te çalışamaz raporu alsak sorun olurmu. Birde raporu persembe alsam cuma günüde okula gidip dersi anlatsam raporuda cuma günü okula versem sorun olurmu. Cuma günki ödemeyide alabilirmiyim
Haticeerez busden tam 32 haftanızda almanız gerekiyordu raporu diye biliyorum ben doktorum öyle demisti
Nassss busden 32/4 de almanız sorun olmaz da çalışamaz raporundan sonra çalışmanız sıkıntı bildiğim kadarıyla perşembe verecek cuma çalışacaksınız tam bilgim yok ama tahminen olmaz
Minigimm0611 busden istediginiz zaman raporu alırsınız sorun olmaz ama 32+ 4te alabilmeniz için 32+0dada calısabilir rağoru almanız gerekir öncelikle.2. Sorudada çalışamaz raporu alıdıgınız günden itibaren baslar kesilmeye bosu bpsuna cuma derse girmeyin.
Nassss Haticeerez doktor raporda 32 hafta geçiriyor ama hamilelik haftası ileri ben 32/5 de çalışamaz alacam ama dr 32 hafta geçirecem dedi 24 haftam bayram tatiline gelince geç vermişti
busden Nassss ya aslında cuma da alabilirim ama son iş günü olunca belki işlemlerde bi sıkıntı çıkar falan diye düşündüm
Fiknet Nassss raporda tarih ve saat olacağı için cuma günü çalışamazsınız ve ödeme de alamazsınız bende milli eğitimde çalışıyorum oradan biliyorum
beyzasaglam Ben simdi idari izinliyim 24. Haftadan beri. Bugün de 32+0 oldum çalışamaz raporu alacağım bunu direk 32+0 da almak mi gerekiyor yoksa 32+5 de falan alsam sorun olur mu
Efe_ia Ben unuttum almaya 32 haftalık dun aldım 37 haftalık raporum goturdum ve doktor ıkıncı rapor de dogumden sonra verırım dedı acaba kac ay verebılır kızlar ??