27 yaşımın içindeyim, 2 yillik evli ve 7 haftalık hamileyim. Etrafımda ki insanlar, hem iş hayatımdaki hem özel hayatımdaki, çocuk sahibi olmak için çok küçük olduğumu söyleyip sürekli moralimi bozuyorlar. Olumsuz yorumlar yapiyorlar. Bende hamileligin verdiği duygusallikla daha çok kafama takıyorum. Bu konuda siz nasıl düşünüyorsunuz?