kelebegimm07 Gamzemutlu Yağız tabikii💙 içimde hep ukte kalcak olan isim.. eşimle anlasamadik isim konusunda ben Yağız o kuzey istiyor ikiside olmayacak bu gidişle başka isim koycaz.. bence karışan yoksa Yağız fazla duyulmayan ve çok cool bı isim👍👍🤍
Loveme Gamzemutlu bizim isim alternatiflerimiz arasındaki 2 isim biz Yağızı seçtik Doruk çocuk ismi olarak güzel ama yetişkinliğini düşününce biz Yağıza karar verdik
sedanur4004 Gamzemutlu oğlum olacak 23 haftalığız Yağız deniz koyacağım ilk defa Yağız koymayi düşünen birini gordum. Doruk herkes koyuyor bence Yağız daha hoş ve daha az kullanılan bir isim
ilkgozagrimhavinim Gamzemutlu Cinsiyeti öğrenene kadar erkek adına karar vermiştik. Yağız Han koyucaktık. Ama cinsiyetimiz kızmış🥰 şimdi kızıma isim düşünüyorum. Ama bir gün oğlum olursa ismi kesinlikle yağız han olucak
Hillertrk 12 yaşında oğlum var adı Yağız çok severek koydum adını hiçte pişman olmadım.Adlarıyla yaşasınlar inşallah