Kızlar bebek arabası arıyorum bugün e bebekte gördüm Satıcı da özellikle joie markasının litetrax 3 modelini önerdi diğer bir çok markaya göre de sürüşü falan kullanışı daha pratik geldi alıp kullanıp memnun kalan var mı bir de 2700 ₺ şuan pahalı geldi indirime girer mi