Jule Arifeee29 ayni odada 2 kisi kaliyor cnm ama ben orda yapmiycam stajyer yetistiriyorlar bana cocugu ultrasonda gostermedi bile stajyere gostercem dye
Arifeee29 Jule hadi ya . Bende memnun değilim oradan detaylı ultrasona girdim kalbi yavaş dediler sonra rapora normal yazmışlar
Zahideli Jule Merhaba bende Fatma kılıç gidiyorum ama doğumu nasıldır bilemiyorum hastane doktor temiz mi kalabalık mı?
Jule Zahideli benim arkadasim dogum yapti cok cok memnun kaldi eltim ameliyat oldu cok memnun kaldi odalar frlan temiz