Duyguhan anladım canım iyiymiş. Dün girebildim ultrasona ama önce doktorumu değiştirdim çok şükür bebeğimin sağlıklı ve gelişiminin iyi olduğunu öğrendim. Şekerimiz de iyi çıktı. Şimdiki doktorumuz erkek. Çok ilgili saolsun bu doktorla devam etcem bakalım