MihrisahVeAnnesi 40. Haftam geçti ne sancı ne agrı ne nişan ne su hiçbir belirti yoktu. En son Dr. Ye gittigimizde 5-6 günlük suyun var daha bekleyebiliriz ddı bnde en sonunda suni sancı alıcaksam 1 hafta daha beklememe gerek yok,sabrımız kalmadı ddm. 3 gün sonra gece 3 de gel sancını başlatalım ki akşama kadar dogur ddı. Bu arada muayene etti 1 cm acıklıgım vardı. Pazar gece 3 de hastanedeydik, en düşük dozda başlattılar suni sancıyı. Açılma çok yavaş ilerledi. 4 cm e kadar dayanılmayacak sancılar degil,ama 5 e doğru giderken her sancı geldiginde aglamaktan bi hal oldum.bunlar normal yani. 5 cm yaklaşırken epidural aldım(agrısız Doğum) baya rahatladım agrılar adet sancısı kıvamında hissediliyordu, ama acılma çok yavaş ilerledi (2-3 saatte 1 cm gibi) yavaş ilerlemenin dışında sancı 90-100 buldukça bebegimin kalp atışları düştü ve beni yaklaşık 3 saat sürekli nst de yatırdılar ve çok stres oldum,çok korktum 😟 neyse gece 23:30 a kadar o sancıları o stresi çektim , (tam 20 saat) ama bebek hala kanala bile girmemişti. Onun kalp atışları düşünce açılma stresten tamamen durdu. Ve dr acil bir kararla son dk eşimi ve annemi çağırdı (dogarken tatsız bir durum olsun istemem, bebek strese girmiş, suni sancıyı kaldıramıyor ama karar sizin dedi) ben bebegime saglıkla kavuşabilmek için hemen kabul ettim tabiki🙃 gece acil sezeryana aldılar spinal yaptırdım, doğarken bebeğimi görmek istiyorum ddm ve çok şükür rahat bir ameliyat geçirdim, bebegimin ilk sesini duydugum an paha biçilemez. İnanamıyorsunuz içinizden bi canli çıktıgına💕 o kadar agrı sızı stres hiçbir şey kalmıyo. Sezeryan agrı sızısı yorgunluguda 3 güne çok bişey kalmıyor🙂 bugün 1 haftalık olduk göbegimiz bile düştü Rabbim hepinize saglıkla bebeginizi kucagınıza almayı nasip etsin 🤲🏻 Dogan yavrularımızıda korusun, saglıklı etsin inşaAllah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻♥️🤱🏼 daha çok detay var ama çok uzun oldu sanki ☺️