Bugün kontrole gıttım . 36.haftadayım bugün sezaryene alalım dedı ıkızler ıcın uygun hafta dedı ama kabul etmedim haftaya 37+3 olunca yanı persembe gününe denk geliyor o gün ıstedım pazartesı tekrar gel dedı bakalım nasıl olacak beklrmekle ıyı mı ettım sızce ?