Herkese merhaba,
Belki bilenler vardır. Su fazlalığı nedeniyle erken doğum riskim vardı, bu nedenle her hafta nst takibi istemişti doktorum.
Bugün de yine rutin kontrol için ağrısız sızısız hastaneye gittim, NST ye bağlandım. Bir de ne göreyim 100 ü geçen sancılar. Bu sırada hiç ağrı hissetmiyorum, bebek toplanıyor karnım sertleşiyor ama benim hiç ağrım yok. Sonra doktorun yanına girdim. Usg de kontrol sırasında da kasılmalar oldu. Zaten su fazlalığı da erken doğum riski olduğu için hemen çatı muayenesine açıklık kontrolü için aldılar. Açıklık yok ama rahim yumuşamış dediler ve yatış istediler. Ben de kendi doktorumu arayarak hemen doğum yapacağım hastaneye geldim.. Aynı kontroller yapıldı. Doktorum da rahim çok yumuşak riski göze alamayız diyerek hemen doğum istedi.
Saat 17.17 itibari ile spinal sezeryanla kızım dünyaya geldi, kilosu haftasına göre öndeydi 2.900 gr ama ona rağmen şimdilik küveze alındı. Ben birazdan ayağa kalkacağım. Belki yenidoğan hemşiresi arkadaşlar vardır. Şu an küvezde burunda hortum varmış ben göremedim, hortum olması çok mu ciddi bir durum, yaşayan arkadaşlardan ben de bilgi almak isterim. Allah herkese ağrısız sızısız ama vaktinde doğum nasip etsin. İnşallah bizi de bebeğimize bir an önce kavuştursun 🌺🙏