Evliliğimin ilk aylarında 3,5 yıl önce yani vajinada yanma şikayeti ile gitmiştim alttan muayene ettiler elle değil de bir makine var ultrason cihazı ama ucu vajinaya girecek şekilde çokgerildiğim için alet girmemişti biraz rahatla dedi doktor girdi sonra alet elle olunca daha az canım yanar sanki 🤔ilk bebeğim benim de korkularım var