Gamzeee89 irorkay 30 dan sonra 2 haftaya düştü 34 den sonra 1 haftaya düştü bizim haftaya çarşamba 38 de doğum olucak inşallah
akgunbirsen irorkay benim doktorum bir muayene bir kontrol yapıyor yani 3 haftada bir gidiyorum ben. 19.haftamdayım.
irorkay Gamzeee89 ben pazartesi 32 oluyorum. En son 28 de gitmiştim. Bana 32 den sonra 2 haftada bire düşecek dedi. @Denizyildizii
Gamzeee89 irorkay sizi hatırladım Eryaman hastenesine gidiyordunuz sonra değiştircem filan demiştiniz demi yanlış hatırlamıyorsam
Nur000 irorkay 31+3 üm artık 2 haftada bir gel dedi. 1 hafta gerilik ve plasenta previa var yakın takip istedi artık. 32 haftadan sonrada nst baslayacakmis
irorkay Nur000 anladım canım geçmiş olsun. Bana 32 den sonra 2 haftada bir dedi sonra acaba haftada bire düşer mi bilemiyorum 🤷♀️
aycanerbas irorkay canım ben şuan 30. Haftamdayım doktor 3 hafta sonra gel sonra 2 haftada bir daha sonra da her hafta gelirsin dedi 😊